Translate

czwartek, 25 lutego 2016

Na randce część druga

          

        WERSJA ŻEŃSKA










Daruj, ale czy mógłbyś stąd wyjść, bo to jest biznesklasa? Naprawdę, to nic osobistego MADAGASKAR 2

 Jesteś szurnięty…i to mnie kręci  JAK WYTRESOWAĆ SMOKA

No chodź tu, no chodź moje ty mięsko! Mój ty mały befszytczku z tłuszczową otoczką… No chodź do mnie, no lubię jak mięsko ma trochę tłuszczyku… Mój słodki, soczysty befsztyczek… MADAGASKAR

Jesteś z kolegą czy to Twój tyłeczek? MADAGASKAR 3

Na mnie czekałeś brzydalu? HELLBOY

Nigdy wcześniej  nie byłam sama z mężczyzną . Nawet całkiem ubrana RZYMSKIE WAKACJE

Jesteś boski. Włochaty i boski POTWORY I SPÓŁKA 

Nie wiem, czy jesteś miły czy stuknięty LEPIEJ PÓŹNO NIŻ WCALE

Nie mogę tak od razu –mój metabolizm ma inny rytm MĘŻOWIE I  ŻONY

Znów Cię przywiało ? EPOKA LODOWCOWA

Nie patrz na mnie jak kot po zjedzeniu kanarka. Nic z tego nie będzie TA OSTATNIA NOC

Ściągaj te protezę z głowy i wyskakuj z gatek  SHREK 2

Skoro nie mogę dotknąć Ciebie, będę pieściła Twoją koszulę i marynarkę MAVERICK

Najbardziej nienawidzę sposobu, w jaki Cię nienawidzę ZAKOCHANA ZŁOŚNICA

A ty zdejmij te spodnie i lepiej włóż okulary ochronne- czeka cię olśniewający widok STREAPTEASE

Nie będę chodziła z facetem, który mam mniejszą pupę ode mnie TA OSTATNIA NOC

Przede wszystkim jednak musisz wiedzieć,  że jestem rusałką, syreną, nimfomanką. PAMIĘTNIK NIMFOMANKI

No dalej. Zrób mi tę przyjemność  NAGŁE  ZDERZENIE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz