Translate

niedziela, 14 lutego 2016

NA RANDCE


WALENTYNKI I FERIE TO DOBRY MOMENT, ABY PRZYPOMNIEĆ SOBIE JĘZYK MIŁOŚCI. JEST CZAS NA  RANDKI, NA UROCZE SPACERY POD GOŁYM NIEBEM, NIEBANALNE  POGADUSZKI. PROBLEM W TYM, ŻE CZASEM BRAKUJE JĘZYKA W BUZI. JAK ZWYKLE KINO PRZYCHODZI NAM Z POMOCĄ. OTO NIEŚMIERTELNE KAWAŁKI POZWALAJĄCE ZNALEŹĆ DRUGĄ POŁÓWKĘ



                                WERSJA MĘSKA



Nie patrz, laleczko! Finał może być mroczny. MADAGASKAR 2

Gdyby był tu sklep mięsny, byłabyś w nim najlepszym kąskiem. DOM DLA WYMYŚLONYCH PRZYJACIÓŁ PANI FOSTER

Czy jest tu gdzieś lotnisko, czy moje serce podrywa się do lotu? DOM DLA WYMYŚLONYCH PRZYJACIÓŁ

Cześć, mała. Mówił ci już ktoś, że mam piękne oczka? JOHNNY BRAVO

Cześć, mała. Wskoczmy na motor miłości i zróbmy to, o czym myślisz, ale boisz się powiedzieć. JOHNNY BRAVO

Cześć, królowo śniegu, w moim kraju znają 126 słów na taką miłość jak moja! JOHNNY BRAVO

Wiery w długie, powolne, głębokie delikatne, mokre pocałunki, które trwają trzy dni BULL DURHAM

Przebyłem ocean czasu, by cię odnaleźć DRACULA

Dość o mnie.. porozmawiajmy lepiej o tobie – podobam ci się? JOHNNY BRAVO

Hej, mała, patrz na moją klatę! JOHNNY BRAVO

Ta ręka jest martwa… o, zobacz tylko, kładę je na twojej piersi i nic, zero czucia SZPIEDZY JAK MY

Kocham cię i przed i po  i w trakcie CK DEZERTERZY

Hej, mała! Ja jestem piękny, ty jesteś piękna, chodźmy do mnie i pogapimy się na siebie. JOHNNY BRAVO

Hej, mała! Poproszę lody bananowe z odrobiną twojej miłości i żeby były zimne! JOHNNY BRAVO

Myślę, że jesteś dobra dupa i chcesz mnie bardzo PSY

Wiedz, że mam komplet jąder WOJAK CHURCHILL

Twoje ciało to antyk O MAŁY GŁOS

Królewno, ja… ale przede wszystkim jakby leci? Dobrze? Bo… bo mnie też dobrze jest. Więc zobaczyłem ten kwiatek i pomyślałem o tobie, bo jest ładny, choć mnie się tam nie podoba, ale może tobie akurat, bo też jesteś ładna, ale i tak cię lubię, a ja… Aj, ale wpadłem… No dobra, raz kozie wio. SHREK

Mój mózg to mój drugi ulubiony organ" ŻYCIE I CAŁA RESZTA

Dziewczyny, droga pani, to ja lubię wytrawne O7 ZGŁOŚ
 
Byłem dla ciebie tylko emocjonalnym materacem, i to do tego nadmuchiwanym! Od teraz, kochana, śpisz na podłodze MADAGASKAR 3

Masz taką szorstką szczecinę, cenię to w kobiecie. MADAGASKAR 3
 
Uczepiłem się tego kim jestem, kim ty jesteś, czym śmierdzisz. A liczy się tylko to, czym śmierdzimy we dwoje. MADAGASKAR 3









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz