Translate

niedziela, 3 stycznia 2016

PO IMPREZIE

Sylwestry, połowinki, studniówki - impreza goni imprezę. A przecież po zabawie przychodzi czas  na refleksję nad stanem swojego ciała, nad ilością szarych komórek w czaszce, nad sensem życia i konstrukcją kosmosu. I jeśli mrówki za głośną nie tupią po naszej imprezce, zawsze jest  szansa na jakąś mądrość życiową  rzuconą o poranku. Oczy wiście filmy są skarbnicą takich złotych myśli





Bo przecież jutro też jest dzień. PRZEMINĘŁO Z WIATREM

Widzę martwych ludzi.  SZÓSTY ZMYSŁ

Uwielbiam zapach napalmu o poranku.  CZAS APOKALIPSY

Idzie sobie człowiek do lasu, a tam co krok to drzewo. ASTERIX NA OLIMPIADZIE

Jesteśmy  MarsjanamiMISJA NA MARSA

Powiem jedno, szefie: byłem piękny! PINGWINY Z MADAGASKARU

Nic z tego, nie jestem Rico. Nie zrzygam się na zawołanie. PINGWINY Z MADAGASKARU

Moje oczy, przecież same się nie otworzą… DOM DLA WYMYŚLONYCH PRZYJACIÓŁ PANI FOSTER

Czyżby satelita walnął w nasz dom?  FINEASZ I FERB

Dobrze, że beton zamortyzował upadek. JOHNNY BRAVO

Makaron z serem wiruje, wiruje, wiruje... to mnie kręci!  JOHNNY BRAVO

Latać każdy może… trochę lepiej, czasem trochę gorzej… Ale, niestety, ja mam talent! SHREK

Pozdrów ode mnie nicość.  ZAGUBIENI W KOSMOSIE

Te owce to pełen odlot. Ha!  JOHNNY BRAVO

Houston, Houston, mamy problem  APOLLO 13

Ten karton chleba może poczekać.  JOHNNY BRAVO

Rico, stara mordo, jeszcze będziecie rzygać jak pijany messerschmitt. PINGWINY Z MADAGASKARU

Dobry jelonek, masz patyka.  JOHNNY  BRAVO

O, nie! Palce mi drętwieją! Gdzie są moje palce?! Niech mnie ktoś przytuli…SHREK

Oślepłem, oślepłem! Czy jeszcze kiedyś zagram na skrzypcach?!  SHREK

Przepraszam, książę, ten chłopczyk ma  kaca  HYDROZAGADKA

Nie pora teraz na zabawę w wyginięcie  EPOKA LODOWCOWA


Rura mnie pali, łeb mnie napierdala, śluzówkę mam jak popielniczkę, a ty mnie pytasz, czy mnie boli... SŁODKO- GORZKI

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz