Translate

niedziela, 29 listopada 2015

PORADNIK DLA PIERWSZOKLASISTÓW

NA IMPREZIE
To najgorętszy okres zabawowy. Nasi drodzy pierwszoklasiści już okrzepli, szkołę lekko zneutralizowali, pora więc na dobrą zabawę, cokolwiek przez to rozumiecie. Ale na imprezie trzeba się odnaleźć, zaistnieć, oczarować i zawirować, więc podajemy zestaw teksów, które mogą zagęścić albo rozładować atmosferę 








Żeż w mordę pacynę. Lala w potrzebie PINGWINY Z MADAGASKARU
  
Suszymy ząbki, panowie. PINGWINY Z MADAGASKARU

Rozpocząć beztroskie hasanie PINGWINY Z MADAGASKARU

Gadać, kto odczuwał do mnie pociąg  MADAGASKAR 2

Nadchodzi czas… Dzikiego Bucka! EPOKA LODOWCOWA 2

Uou! Aż mi łapy płoną, płoną płoną! Chodzę se na paluszkach, na paluszkach, na paluszkach. EPOKA LODOWCOWA 2
 
I co? Mamy tak stać, jak ten cieć przy hałdzie żwiru i czekać na cud?  SHREK 2 

Hej! Chyba pora urządzić sobie fiestę! SHREK 2 

Bileciki do kontroli! MADAGASKAR  2 

Szukam tylko benzyny MAD MAX 2 

Musimy już iść. Mam rzęsisty okres. SENS ŻYCIA WEDŁUG MONTHY PYTHONA 

Wygląda na to, że wybrałem zły tydzień, żeby przestać wąchać klej CZY LECI Z NAMI PILOT 

Organizm puszcza, zwykła rzecz SEKSMISJA 

Następnym razem jak powiem do Boliwii, to do Boliwii BUTCH CASSISDY I SUNDANCE KIDD 

Co się tak kurwa patrzysz, nas tu nie ma  PSY

Przybywamy, by dać wam szczęście  MADAGASKAR

Cukier idzie do mózgu? Co ten szef opowiada? Objadłem się cukrem i nic mi nie jest! Jedzie straż! Ha, jestem piratem! Rany, jedzie stonoga! Ciekawe ile waży księżyc? Jaki dzień dziś? Marzec! Ale fajny cukier  PINGWINY Z MADAGASKARU

Przepraszam, muszę się upić WOJAK CHURCHILL

Nie pytam, co robicie w tych piżamach WOJAK CHURCHILL

Jest okres godowy, może coś się trafi RYBKI Z FERAJNY

Dziwna ta wasza podłoga, nie daje oparcia LAS VEGAS PARANO

No, bez blizny to w ogóle nie ma zabawy. JAK WYTRESOWAĆ SMOKA

Niestety nie mogę się rzucać w wir zdarzeń na głodniaka  PINGWINY Z MADAGASKARU

Już się nie mogę doczekać, aż ujrzę głębię mojego zwyrodnienia. PINGWINY Z MADAGASKARU

                                    Zostaję do środy! Taka imprezka! SHREK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz