Translate

niedziela, 29 marca 2015

słowa, słowa, słowa



                  
ŻYCIE
według 
WOODY ALLENA






ACHILLES MIAŁ TYLKO PIĘTĘ ACHILLESA,  JA MAM CAŁE CIAŁO  ACHILLESA.

Nieśmiertelność jest bardzo łatwa do osiągnięcia. Wystarczy nie umierać.

ZBYT MAŁO WIEM BY BYĆ NIEKOMPETENTNYM.

Posiadanie pieniędzy jest lepsze od ich braku, przynajmniej z powodów finansowych.

TO NIE TAK, ŻE BOJĘ SIĘ UMRZEĆ. PO PROSTU NIE CHCĘ BYĆ W POBLIŻU, KIEDY TO SIĘ STANIE.

Gdyby tylko Bóg dał mi jakiś znak!Na przykład złożył solidny depozyt w szwajcarskim banku na moje konto.

Dobrzy  ludzie śpią lepiej niż źli, ale złym się lepiej wstaje.

ROZMAZANA PLAMA - SAM DOŚĆ CZĘSTO ODNOSZĘ WRAŻENIE,ŻE NIĄ JESTEM.

JAK CHCESZ ROZŚMIESZYĆ BOGA, POWIEDŹ MU O  SWOICH PLANACH.

Fakt,że jestem paranoikiem, nie oznacza,że cały świat  nie sprzymierzył się przeciwko mnie.

Są gorsze rzeczy od śmierci. Czy zdarzyło ci się spędzić wieczór z sprzedawcą polis ubezpieczeniowych ?

 Mózg jest najbardziej przecenianym z ludzkich organów.

JEDYNĄ RZECZĄ , KTÓREJ ŻAŁUJĘ W SWOIM ŻYCIU, JEST TO,ŻE NIE JESTEM KIMŚ INNYM  

Spójrz na tego gościa z Indiany. Zamordował 12 osób, rozczłonkował je i wszystkie zjadł - to się dopiero nazywa alternatywny styl życia.

Wyraźniej niż kiedykolwiek ludzkość stoi dziś na rozdrożu. Jedna droga prowadzi w rozpacz i skrajną beznadziejność, druga w totalne unicestwienie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz