Translate

niedziela, 13 września 2015

PORADNIK DLA PIERWSZOKLASISTÓW

Znane nam są lęki i obawy pierwszoklasistów, wasze trudności klimatyzacyjne. Nagle cała rzesza krwiopijczych nauczycieli czegoś od Ciebie chce, o coś cię pyta, każe czegoś się nauczyć. Wychodzimy naprzeciwko Twoim  potrzebom i podajemy zestaw możliwych filmowych nawijek, które mogą unieszkodliwić wroga na lekcji. Niech niesie Cię słowo!




 


     WERSJA SOFT

  • Czuję się taki… maleńki. EPOKA LODOWCOWA
  • Mogłeś po prostu wrócić na to swoje śmierdzące bagno i zostawić nas w spokoju! SHREK 2
  • Nie dobijaj leżącego, stary. EPOKA LODOWCOWA 
  • Są sprawy, do których lepiej nie wracać… więc lepiej nie wracajmy! SHREK 2 
  • Biorę na siebie całą odpowiedzialność. Powiedzmy, dziewięćdziesiąt procent. PINGWINY Z MADAGASKARU
  • Niewiedza to błogosławieństwo MATRIX
  • Czy ujdzie mi płazem, jeśli teraz was przeproszę i pobłogosławię?  SHREK 2
  • Sytuacja jakaś niewyraźna. PRZEPRASZAM CZY TU BIJĄ
  • Pomyślę o tym jutro. PRZEMINĘŁO Z WIATREM
  • Nie będę tu płakać. Przecież nie będę tu płakać… SHREK 2
  • O, nie! Palce mi drętwieją! Gdzie są moje palce?! Niech mnie ktoś przytuli  SHREK 2  
  • Twoja mądrość wyprzedza twoje lata, mój pingwini przyjacielu. PINGWINY Z MADAGASKARU


WERSJA HARD

  • Ja po prostu nie chcę umrzeć bez kilku blizn. PODZIEMNY KRĄG
  • Głupio zawsze mieć rację. PARK JURAJSKI 
  • Ja nawet bardziej mogę się do ciebie nie odzywać. PINGWINY Z MADAGASKARU
  • Cieszę się, że pana widzę, kurwa twoja mać SHOW
  • Wypchaj się dżemem! SHREK 2
  • No i co gapę rozdziawiła? Tu o naszą przyszłość chodzi. NIE MA MOCNYCH
  • Z nikim, kurwa, nie można se inteligentnie porozmawiać... DEMONY WOJNY
  • Jesteś pan zbiorem molekuł.  KROLL
  • Nie mów niczego, czego nie będziemy mogli zapomnieć KROLL
  • Mam cię zabić, żebyś zrozumiał? PSY 2
  • Wierz mi lemurze, jakbyś wiedział tyle co ja, też byś milczał PINGWINY Z MADAGASKARU
  • Stary, co za jakaś chora reakcja? MADAGASKAR 3
  • Pan się nie nadaje nawet do sądu dla ludożerców, buszmenie  CK DEZERTERZY 
  • Ty uważaj co i jak i do kogo rozmawiasz WKRĘCENI

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz