Translate

sobota, 18 kwietnia 2015

poradnik maturalny cz 3

 
Witaj ponownie.Wiem, że czujesz już złowrogi oddech majówki, a czas kurczy się w sposób iście einsteinowski. Trudno się skupić na czymkolwiek, nawet na swoim ukochanym telefonie, ale jak mówi mistrz  filmowych cytatów :ALBO TY ŻRESZ, ALBO ŻRĄ CIEBIE. A  to znaczy, że masz być przygotowany na wszystko. Dziś chcemy Ci przypomnieć, że egzamin ma też część dialogową, więc proponujemy kilka możliwych wariantów intelektualnej pogaduszki



DIALOGI NA CZTERY NOGI

EPOKA LODOWCOWA
Uczeń - Dlaczego akurat ja
Nauczyciel- Bo jesteś mały, bo cię nie lubię i ci przyłożę, jeśli się nie sprężysz.

N-  Kogo to obchodzi, koleś ?
U - Mnie ździebko obchodzi

U - Matko, przez chwilę myślałem, że chcesz mnie pożreć
N - Nie jem byle czego

N- Kit wciskałeś ?
U- Kit wciskałem

          CO MI ZROBISZ , JAK MNIE ZŁAPIESZ
N- Nazwisko ?

U -Właśnie się zastanawiam

        PULP FICTION
N- Wiesz kogo mi teraz przypominasz ?
U- Rozsądnego człowieka ?
N– Kaczkę  

U- Pójdę się odlać
N - Aż tak dokładnych informacji nie potrzebuję

N- Mądrala z Ciebie
U- W porywach
    
     MĄŻ DOSKONAŁY
N-  Czy ty sam rozumiesz co mówisz ?

U– Tak, jeśli słucham uważnie

      OSKAR
N- Przecież wiedziałeś
U– Pewnie, że wiedziałem, tylko nie miałem pojęcia

      DEPRESJA GANGSTERA
U-Chyba rzadko słyszysz słowo „nie”
N–Słyszę je cały czas- ludzie krzyczą : Nie, błagam, nie rób tego, nieeeeee, nie
    
      EPOKA LODOWCOWA II
U- Mam mokro.
N- Tylko nie mów, że popuściłeś ze strachu.
U- Co ty mi tu imputujesz?
N- O-o, też mam mokro.

     PORWANIE
N- Fajna zabawa.
U- Fajna zabawa? Fajna zabawa to jest wtedy, jak spuszczasz komuś łomot, a nie sam obrywasz.
  
       KINGSAJZ
U- Możecie mnie , o tu , pocałować

N - Na pieszczoty to trzeba sobie zasłużyć

     KILL BILL
U- To jest to, co myślę?
N- Sądziłaś, że będzie aż tak łatwo?
U- Wiesz… przez sekundkę. Tak… chyba się łudziłam.
N- Głupi króliczku…



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz