Translate

sobota, 11 kwietnia 2015

poradnik maturalny cz 2




 
Witaj ponownie, drogi maturzysto.Dziś pora na uświadomienie Ci odwiecznej prawdy, że nauczyciel też człowiek, też ma uczucia i czasami język giętki. Wiedz, że Twoje błyskotliwe teksty mogą się spotkać  z ciętą  ripostą i możesz zostać znokautowany, jeśli nie będziesz na nią przygotowany.Dziś więc garść filmowych cytatów, których nie chciałbyś usłyszeć, ale które mogą zostać wyartykułowane  przez słodkie usta Twoich profesorów. Pamiętaj, nie lekceważ przeciwnika, on też ogląda filmy




@ Poproszę o odgłos paszczą REJS

@ Coś ci powiem o twoich umiejętnościach-są gówno warte. FACECI W CZERNI
@ Leżysz pan i robisz pod siebie. PSY

@ Jakbym miał taką małą trąbę koleś, nie wydzierałbym się na większych. Spadaj, niech cię nie widzę EPOKA  LODOWCOWA

@ I gdy cię nie będzie, to niech cię nie będzie PULP FICTION

@ Gadanie twoje świadczy o poziomie bezmyślności bliskim idiotyzmowi, mówię to z całą życzliwością PLANETA SKARBÓW

@ Zastanawiasz się, czy dziś jest twój szczęśliwy dzień BRUDNY HARRY

@ Głupota jest zawsze przewidywalna  PRZEKRĘT

@ Nie zawiedź mnie, bo chyba nie chcesz mnie zawieść, prawda ? PRZEKRĘT

@ Ta dzidzia umie mówić PRZEKRĘT

@ Obce są mi litość, współczucie i zdolność wybaczania, ale nie zdrowy   rozsądek  KILL BILL

@ I cóż ja mam z tobą począć ? Ty zwyczajnie nie chcesz umrzeć GLADIATOR

@ Jezusie kochany, nie wytrzymam, jak ci odwinę, jak łupnę bekhendem KOCHAJ ALBO RZUĆ

@ To  jest Twoje życie i kończy się z każdą minutą PODZIEMNY KRĄG

@ Patrz, jakie rozumne bydlę. ALTERNATYWY 4

@ Czy chociaż przez 5 minut mógłbyś nie dawać oznak życia? SHREK 2

@ Jak jesteś taki twardy, to powiedz mi to prosto w profil ASTERIX I OBELIX II

@ Wyżej wała nie podskoczysz, więc nie rób sobie jaj. PSY

@ Wypłosz, nie rób tu scen. EPOKA LODOWCOWA

@ Nic ci w dyni nie dzwoni? EPOKA LODOWCOWA

@ Nie możemy go uśpić, ponieważ to nieetyczne. Jedyna opcja- sterylizacja  SHREK 2

@ Wyłącz się, zanim się spalisz TA OSTATNIA NOC 

@ Świruj sobie gdzie indziej – tu mamy dość wariatów LEPIEJ BYĆ NIE MOŻE

@ Ge ge, będzie mi tu gęgał bałwan jeden C K DEZERTERZY 

@ A tobie nagle cofnął się iloraz inteligencji ? MĘŻOWIE I ŻONY 

@ O czym ty do mnie rozmawiasz ? CHŁOPAKI NIE PŁACZĄ 

@ Witaj w swoim najkoszmarniejszym śnie ASTEROID

@ Przyjacielu, jesteś leszcz, wrzucę cię do rzeki. Zjazd. MIŁOŚĆ, HONOR I POSŁUSZEŃSTWO







 
  



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz